PROMOCJA "darmowa dostawa"
Płytki w rozmiarze
23x179,8; 149,8x23; 89,8x179,8; 19,8x179,8; 29,8x180; 119,8x119,8, 239,8x119,8
CERAMSTIC, PILCH, PARADYŻ, MY WAY, KWADRO, TUBĄDZIN, DOMINO, ELECCIO, BELLACASA, POLCOLORIT, MARCONI,CERSANIT, MEISSEN
PLUS dodatkowo kilka wybranych gresów szkliwionych półpolerowanych EMIGRES
Baltico 60x60 kolory beige, gris, grafito
Medina 60x60 blanco, beige, negro
Trento 60x60 blanco, crema, gris
Tylko płatność 100% przedpłaty
BALDOCER, EMIGRES, NAVARTI, CICOGRES, RIBESALBES, BESTILE, CAS CERAMICA, Gayafores, GEOTILES, KERAMEX, OSET, PAMESA, REALONDA, Durstone, HALCON (wybrane produkty)
- wartość powyżej 1900 zł - produkty te można łączyć aby uzyskać darmową dostawę;
Tylko płatność 100% przedpłaty
APE,CIFRE,COTTO TUSCANIA, eco Ceramica CERAMIKA KOŃSKIE - wybrane produkty - zapytaj o szczegóły
Tylko płatność 100% przedpłaty
Tylko płatność 100% przedpłaty
Zamówione towary wysyłamy kurierem JAS FBG, SUUS, Pocztą Polską - przesyłki paletowe.
Odbiór osobisty - po wcześniejszym ustaleniu, 26-300 Opoczno, ul.Piotrkowska 101
Koszt dostawy uzależniony jest od wagi zamawianego towaru.
Kalkulacja kosztów transportu widoczna jest każdorazowo na drugim etapie składania zamówienia (po dodaniu towaru do koszyka i wyborze sposobu płatności).
Na życzenie klienta przesyłka może być dodatkowo ubezpieczona.
Podczas odbioru towaru Kupujący jest zobowiązany do dokładnego sprawdzenia czy opakowanie nie jest naruszone i czy jego stan nie budzi zastrzeżeń. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń Kupujący powinien spisać z pracownikiem firmy kurierskiej protokół szkody, który będzie zawierał: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń opakowania, towaru lub braków. Jeżeli uszkodzenie zostanie zauważone po odjeździe kuriera należy skontaktować się z firmą kurierską( maksymalnie w ciagu 2 dni od otrzymania przesyłki) i zażądać ponownego przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu. Jedynie poprawnie spisany protokół uszkodzenia umożliwi wymianę towaru na nowy lub uzyskanie odszkodowania. Protokół należy przesłać niezwłocznie do sprzedawcy - najlepszeplytki.pl (karolina@najlepszeplytki.pl).
W razie dodatkowych pytań lub uwag prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Uwaga:
Przewidywany termin otrzymania przesyłki = czas przygotowanie do wysyłki + przewidywany czas dostawy.
Czas przygotawania zamówienia do wysyłki ("wysyłamy w ciągu") podajemy, uwzględniając w rachunku tylko dni robocze.