Wyszukiwanie zaawansowane
Fraza:
Zakres cen
 
Kategoria:
Producent:
jest obecnie pusty...
509260176 KAROLINA ; Piotr 509260176 KAROLINA ; Beata karolina@najlepszeplytki.pl
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Transport
  • Kontakt
  • Promocje
  • Nowości
  • Wyprzedaże
  • Moje konto

 

Zamówione towary wysyłamy kurierem FedexExpress, Patron Service lub Pocztą Polską - przesyłki paletowe, stosownie do wyboru klienta.

Stosujemy cenniki kurierów - FedexExpress, Patron Service  oraz POCZTY POLSKIEJ

Odbiór osobisty - po wcześniejszym ustaleniu, 26-300 Opoczno, ul.Piotrkowska 101

Koszt dostawy uzależniony jest od wagi zamawianego towaru.

Kalkulacja kosztów transportu widoczna jest każdorazowo na drugim etapie składania zamówienia (po dodaniu towaru do koszyka i wyborze sposobu płatności).

Przy płatności " za pobraniem" firma kurierska dolicza dotakowo 15 zł w zależnosci od wagi i warości zamówienia.

Na życzenie klienta przesyłka może być dodatkowo ubezpieczona.

Paczki dostarczane są przez firmę kurierską od poniedziałku do piątku.
Kurierzy nie mają obowiązku wnoszenia towaru do mieszkania a jedynie zapewniają jego rozładunek.

Podczas odbioru towaru Kupujący jest zobowiązany do dokładnego sprawdzenia czy opakowanie nie jest naruszone i czy jego stan nie budzi zastrzeżeń. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń Kupujący powinien spisać z pracownikiem firmy kurierskiej protokół szkody, który będzie zawierał: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń opakowania, towaru lub braków. Jeżeli uszkodzenie zostanie zauważone po odjeździe kuriera należy skontaktować się z firmą kurierską( maksymalnie w ciagu 5 dni od otrzymania przesyłki) i zażądać ponownego przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu. Jedynie poprawnie spisany protokół uszkodzenia umożliwi wymianę towaru na nowy lub uzyskanie odszkodowania. Protokół należy przesłać niezwłocznie do sprzedawcy - najlepszeplytki.pl (sklep@najlepszeplytki.pl, karolina@najlepszeplytki.pl). 

PRZYJĘCIE PRZESYŁKI BEZ ZASTRZEŻEŃ POWODUJE WYGAŚNIĘCIE ROSZCZEŃ Z TYTUŁU USZKODZENIA TOWARU.

W razie dodatkowych pytań lub uwag prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Uwaga:

Przewidywany termin otrzymania przesyłki = czas przygotowanie do wysyłki + przewidywany czas dostawy.

Czas przygotawania zamówienia do wysyłki ("wysyłamy w ciągu") podajemy, uwzględniając w rachunku tylko dni robocze.

 

 

Ładowanie...